Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

After Life Forum


    Rajd Namaju.

    Adix
    Adix
    Zastępca
    Zastępca


    Liczba postów : 77
    Punkty : 129
    Reputacja : -1
    Dołączył : 06/09/2012
    Wiek : 26
    Skąd : Bytom

    Rajd Namaju. Empty Rajd Namaju.

    Pisanie  Adix Sro 21 Lis 2012, 18:24

    Rajd Namaju.

    Rajd Namaju. 1392bc8d928af690

    Kogo wziąć na rajd?

    Przede wszystkim podstawą udanego rajdu Namaju są Jajamaru. Do tego 2 miejsca dla Świętych magów, którzy będą starali się utrzymać całą drużynę przy życiu oraz 2-3 Dzikich Strażników którzy będą chronić Jajamaru. A więc:

    10/11 Jajamaru z co najmniej 20 poziomem profesji.
    2/3 Dzikich strażników (WK) z co najmniej 60 poziomem postaci.
    2 Świętych magów (Holly) z co najmniej 60 poziomem postaci.


    W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?

    Na tym rajdzie mamy do czynienia z 3 elementami (mrok, woda i ogień), lecz dominuje mrok (karły ninja). Dlatego resy na mrok będą najodpowiedniejsze, ew. można założyć resy na wodę. WK powinni mieć założone resy na mrok.


    Droga rajdu jest prosta. Na pierwszą linię ognia idą Dzicy strażnicy, którzy likwidują karły ninja. Gdy tylko droga zostanie oczyszczona, wkraczają Jajamaru i likwidują mini-bossa Namaju (obowiązkowe są tylko te od których emanuje czerwona aura). Święci magowie oczywiście pilnują życie członków grupy. - W ostatnim pomieszczeniu przed bossem (zauważycie który to, znacząco się różni od reszty), najlepiej gdyby Dzicy Strażnicy stopniowo lurowali karły ninja, ponieważ jest ich dużo i może być ciężko je zabić. Magowie powinni się skupić na leczeniu WK, który lura karły. Jak już tylko droga zostanie oczyszczona Jajamaru zajmują się mini-bossem, który jest dużo silniejszy od poprzednich.

    Na mapach drugiej i piątej uważajcie na pułapki [tzw. trapy] (czerwone kółka pojawiające się pod Tobą, zwierzakiem lub partnerem). Bardzo ważne jest jak najszybsze ustalenie kto złapał pułapkę i oddzielenie tej osoby od grupy (jeśli zwierze/partner, to po prostu każ im stać z dala od drużyny, jeśli Ty, stań z tyłu i przemieszczaj się góra - dół, aż pułapka się wyłączy).


    Co robić w pokoju bossa?



    W pierwszej kolejności wchodzą Dzicy strażnicy, którzy ustawiają się po obu stronach bossa, likwidując karły, natomiast Jajamaru oblegają bossa - atakują go skillem 20-go poziomu profesji. Po użyciu skilla zalecane jest się oddalić od bossa, żeby nie dostać oszołomienia. Gdy tylko pojawią się garnki, WK natychmiast muszą się nimi zająć - najlepszym sposobem jest rzucenie lasta w bossa - wtedy z reguły są niszczone wszystkie garnki, gdyby jakiś został należy go szybko zniszczyć. Nie zniszczenie garnków grozi atakiem armii silniejszych karłów, które mogą narobić sporo zamieszania.

      Obecny czas to Sro 15 Maj 2024, 23:32